Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Překladatel
-
Výška
- 238.00 mm
-
Šířka
- 167.00 mm
-
Hloubka
- 20.00 mm
-
Hmotnost
- 0.62 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 334
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788087500378
-
ISBN
- 9788087500378
O knize
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, který média mají (nebo nemají) na demokratizaci společnosti. Nesází na...
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, který média mají (nebo nemají) na demokratizaci společnosti. Nesází na technologické utopie, i když...
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, který média mají (nebo nemají) na demokratizaci společnosti. Nesází na technologické utopie, i když digitalizace transformuje stávající média, namísto toho ukazuje, že lidé a společnost nakonec rozhodnou, jakou podobu média budou mít. Stejně jako ve svých dalších publikacích Jakubowicz nabízí také zde řadu definic, analýz, diskuzí a závěrů. Čtenáři najdou v této knize vynikající přehled o tom, odkud média pocházejí, a důkladně argumentované možnosti, kam kráčí.