Objednávka

Constructivist Educational Psychology and Systematic Thinking: Principles, Concepts, and Examples

Constructivist Educational Psychology and Systematic Thinking: Principles, Concepts, and Examples
E-kniha

Bez hodnocení

Constructivist Educational Psychology and Systematic Thinking: Principles, Concepts, and Examples

Bez hodnocení

E-kniha - pdf

rok vydání 2021

,

angličtina

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Kniha poskytuje přehled základních principů konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie včetně příkladů jejich praktických aplikací. Dále jsou zachyceny a popsány vzájemné vztahy mezi konstruktivistickým kognitivním přístupem a systémovým myšlením, které čtenáři poskytují náhled na...
Kniha poskytuje přehled základních principů konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie včetně příkladů jejich praktických aplikací. Dále jsou zachyceny a popsány vzájemné vztahy mezi konstruktivistickým kognitivním přístupem a systémovým myšlením, které čtenáři poskytují náhled na systémovou povahu...
Kniha poskytuje přehled základních principů konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie včetně příkladů jejich praktických aplikací. Dále jsou zachyceny a popsány vzájemné vztahy mezi konstruktivistickým kognitivním přístupem a systémovým myšlením, které čtenáři poskytují náhled na systémovou povahu konstruktivistických přístupů k výuce. Hlavní důraz je kladen na kognitivní mechanizmy a psychologické procesy, které se u studentů podílejí na konstruování znalostí. Kniha staví na výsledcích současného výzkumu a prohlubuje porozumění oboru konstruktivistické pedagogiky a konstruktivistické pedagogické psychologie. The book provides an overview of basic principles of constructivist pedagogy and constructivist educational psychology involving the examples of their practical applications. Furthermore, the links between constructivist cognitive approach and systemic thinking are described providing the reader with the rich insights into the systemic nature of constructivist approaches to teaching and learning. The main focus is given to cognitive mechanisms and psychological processes that are involved in students\' construction of knowledge. The book builds on recent and past research to expand to a more in-depth understanding of constructivist pedagogy and constructivist educational psychology.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat