Objednávka

Konkurence a výkonnost na evropských železnicích

Recenze

Bez hodnocení

Jazyk

čeština

Na evropských železnicích byla po roce 1993 implementována reforma, která spočívala ve vertikální (infrastruktura–provoz) a horizontální (nákladní–osobní) separaci odvětví a v umožnění vstupu konkurence na trh železničních služeb. Autor publikace se snaží identifikovat vliv těchto reforem na...
Na evropských železnicích byla po roce 1993 implementována reforma, která spočívala ve vertikální (infrastruktura–provoz) a horizontální (nákladní–osobní) separaci odvětví a v umožnění vstupu konkurence na trh železničních služeb. Autor publikace se snaží identifikovat vliv těchto reforem na výkonnost železnice....
Na evropských železnicích byla po roce 1993 implementována reforma, která spočívala ve vertikální (infrastruktura–provoz) a horizontální (nákladní–osobní) separaci odvětví a v umožnění vstupu konkurence na trh železničních služeb. Autor publikace se snaží identifikovat vliv těchto reforem na výkonnost železnice. Projevily se separace kladně, či záporně? Jak se evropské železnice vyrovnaly se vstupem konkurence? Existuje zde rozdíl mezi západoevropskými a východoevropskými státy? Na tyto otázky odpovídá autor prostřednictvím regresní analýzy, provedené na vzorku 27 evropských zemí v období 1995–2011. Ing. Zdeněk Tomeš, Ph.D. je vedoucí Katedry ekonomie na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Jeho hlavním výzkumným zájmem je ekonomie dopravy.

E-kniha - pdf

rok vydání 2014

Ihned ke stažení

Jak číst e-knihy?

Podrobnosti

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat