Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
76%
(70 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
24.6.2019
5
Málokterá branže se v reálu tolik liší od představ, které o ní většina lidí má, jako je právě vývoj počítačových (či konzolových) her. Vývoj her je přeci zábava, hrajete si hry a ještě za to dostáváte zaplaceno, děláte něco, co lidi a vás baví, ne? Z části je to vše pravda, ale jak vám kniha ukáže, je s tím spojeno hodně krve a potu. Knihu by si měli přečíst nejen všichni naivní snílci o své vlastní...
Málokterá branže se v reálu tolik liší od představ, které o ní většina lidí má, jako je právě vývoj počítačových (či konzolových) her. Vývoj her je přeci zábava,...
Málokterá branže se v reálu tolik liší od představ, které o ní většina lidí má, jako je právě vývoj počítačových (či konzolových) her. Vývoj her je přeci zábava, hrajete si hry a ještě za to dostáváte zaplaceno, děláte něco, co lidi a vás baví, ne? Z části je to vše pravda, ale jak vám kniha ukáže, je s tím spojeno hodně krve a potu. Knihu by si měli přečíst nejen všichni naivní snílci o své vlastní hře, ale i lidé, kteří tímto odvětvím opovrhují jako o chudém příbuzném filmového průmyslu.
Každodenní těžkosti vývoje her kniha ukazuje na příkladech několika her od velkých studií se stovkami zaměstnanců až po příběhy jednotlivců, co vývoji své vysněné hry obětovali roky života. Navíc u celkem známých her pohlédnete pod pokličku tvorby a možná se na ně budete potom dívat trošku jinak než jako běžný hráč/zákazník.
Kniha je v mnoha ohledech zajímavá nejen pro lidi s hlubokým zájmem o herní průmysl, ale pro každého, co něco kreativního tvoří či vymýšlí něco z nuly. Jak těžké je plánovat, jak těžké je na začátku nějakého projektu dohlédnout na konec a jaké důsledky to může přinést. Také je kniha plná sebeobětování týmů a jednotlivců v rámci nějaké vize a dotažení celého projektu do konce. Nakonec až tato houževnatost a vytrvalost odděluje úspěšné společnosti (či v našem případě herní vývojáře) od průměrného zbytku a to nakonec platí ve všech odvětvích lidské činnosti.
Číst více
Číst více
26.12.2019
3
- ani trochu sa mi nepacil preklad, ako titulky z titulky.com
- popravde nic nove/zaujimave som sa nedozvedel
+ je to kratke, tj ta repetetivnost rychlo skonci s knihou
- ani trochu sa mi nepacil preklad, ako titulky z titulky.com
- popravde nic nove/zaujimave som sa nedozvedel
+ je to kratke, tj ta repetetivnost rychlo skonci s...
- ani trochu sa mi nepacil preklad, ako titulky z titulky.com
- popravde nic nove/zaujimave som sa nedozvedel
+ je to kratke, tj ta repetetivnost rychlo skonci s knihou
Číst více