Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 264.00 mm
-
Šířka
- 204.00 mm
-
Hloubka
- 11.00 mm
-
Hmotnost
- 0.46 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 128
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788086443508
-
ISBN
- 9788086443508
O knize
U příležitosti skupinové výstavy MEZIPAMĚŤ vydala Galerie Rudolfinum katalog zahrnující text kurátora výstavy, historika umění Petra Vaňouse (včetně anglického překladu) a také obsáhlou obrazovou část s reprodukcemi děl vystavujících umělců a instalačními fotografiemi z výstavy. Publikace zahrnuje text kurátora výstavy...
U příležitosti skupinové výstavy MEZIPAMĚŤ vydala Galerie Rudolfinum katalog zahrnující text kurátora výstavy, historika umění Petra Vaňouse (včetně anglického překladu) a také obsáhlou obrazovou část s reprodukcemi děl vystavujících umělců a instalačními fotografiemi z výstavy. Publikace zahrnuje text kurátora výstavy, historika umění...
U příležitosti skupinové výstavy MEZIPAMĚŤ vydala Galerie Rudolfinum katalog zahrnující text kurátora výstavy, historika umění Petra Vaňouse (včetně anglického překladu) a také obsáhlou obrazovou část s reprodukcemi děl vystavujících umělců a instalačními fotografiemi z výstavy. Publikace zahrnuje text kurátora výstavy, historika umění Petra Vaňouse (včetně anglického překladu) a také obsáhlou obrazovou část s reprodukcemi děl vystavujících umělců a instalačními fotografiemi z výstavy. Mezinárodní česko-německý projekt Mezipaměť představuje díla Daniela Hanzlíka (CZ), Eberharda Havekosta (DE), Adély Matasové (CZ), Pavla Mrkuse (CZ) a Franka Nitscheho (DE). Zkoumá vzájemnou prostupnost tradičních (obraz, kresba) a nových médií (projekce, video, audiovizuální instalace), které se výrazově přibližují, neboť tím, že sdílejí určité společenské podmínky a myšlenkové principy, generují zároveň příbuznou auru výpovědi. Zpravidla se jedná o analogický pohyb forem – statických či dynamických, které na jednu stranu modelově referují o „stavu věcí“ prostřednictvím digitálních nástrojů (Pavel Mrkus), na straně druhé vrací tradičním výrazovým prostředkům, jakými je např. obraz, nové impulzy a odlišné způsoby „formátování“ (Daniel Hanzlík). Lidský zkušenostní potenciál se rozšiřuje o nové, čistě vizuální strategie (Eberhard Havekost, Frank Nitsche) nebo emocionálně silné audiovizuální a fotografické explikace (Adéla Matasová).